Wednesday, February 24, 2010

RBS Bundle Di Expo Moh SAntai 2010 Langkap,Perak

Bermula pada 12 Feb 2010, Start expo di langkap..Dengan berbekalkan semangat yang tinggi, aku dapat sewa khemah disana. Walaupun pada mulanya kawan yang sepatutnya berkongsi khemah datang dengan barangnya tetapi last minute hilang entah kemana. Terpaksa juga aku teruskan walaupun barang yang dibawa tak banyak...
Alhamdulillah permintaan amat menggalakkan sekali terutama dari peminat bundle jeans....
Hari kedua aku terpaksa pulang ke KL untuk mengambil stok baru....
Apa2 pun perjalanan aku mengikut expo telahpun bermula.....
Terima Kasih kepada rakan2 niaga dan juga management team terutama sekali Adeq 09, Faez 09, Pak Su 08, Bro Deen 04, Alang 010, Bro Kamal 01, Otai 02 kerana banyak membantu aku semasa berada dalam keadaan susah dan tertekan semasa berada di langkap....
Jasa korang akan aku kenang selamanya....

No comments: